Raidījuma skanēšanas laikā aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Iznācis ikgadējais Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas (OECD) ziņojums "Īsumā par izglītību". Latvija ir viena no tikai četrām OECD valstīm, kurās izglītībai atvēlētais finansējums pēdējo gadu laikā ir sarucis. Līdztekus izglītības efektivitāte un rezultātu kvalitāte nav tieši atkarīga tikai no finansējuma apjoma, bet arī no resursu izmantošanas efektivitātes un izglītības sistēmas organizācijas, tā pauž eksperti ikgadējā ziņojumā "Īsumā par izglītību". Ko tas atklāj par izglītību Latvijā un kādas nepilnības iezīmē?
Ģimenes studijā diskutē Artūrs Zeps, Rīgas Tehniskās universitātes attīstības un finanšu prorektors, Inga Vanaga, Latvijas izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības vadītāja, Dace Namsone, Latvijas Universitātes vadošā pētniece, Starpnozaru izglītības inovāciju centra vadītāja.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (1)
Ir jabut pilnigi infantilam lai apgalvotu par labiem latvijas sasniegumiem STEM ja puse valsts un vairak ka 60% iedzivotaju digtalas prasmes un pieejamiba ir 0 un pedejos paris gados ta ir kritusies vel par 5%
https://digital-strategy.ec.europa.eu/e n/factpages/latvia-2024-digital-decade-country -report
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X