Tuvojas septembris, tāpēc interesējamies, vai skolas gaitas uzsākot, bērnam jāprot lasīt? Vai lasīt ātrāk un vairāk ir labāk? Kādas ir jaunākās atziņas par lasītprasmi un tās attīstību, skaidrojam Ģimenes studijā. Raidījuma viesi: Pedagogs, raksta disertāciju par lasītprasmi Andris Krieķis, Skola2030 Valodu mācību jomas satura izstrādes eksperte, Daugavpils Universitātes docente Sandra Zariņa, Rīgas Valda Zālīša sākumskolas skolotāja un latviešu valodas skolotāja Iveta Kojāne, kā arī pirmsskolas izglītības iestādes “Mārzemīte” vadītājas vietniece izglītības jomā Maruta Eriņa un sagatavošanas grupiņas skolotāja Marija Linde.

Izrādās, arī pedagogu vidē nav vienprātības par to, vai bērnam, uzsākot skolas gaitas, jāmāk lasīt un cik labi jāprot lasīt.

Tas ir neatbildams jautājums, bilst Iveta Kojāne un norāda, ka jāvērtē katra bērna spējas un prasmes.

Pirmskolas pedagoģes atzīst, ka svarīgi ir nepalaist garām mirkli, kad gribas mācīties lasīt.