Latvijai joprojām trūkst vienota valsts tēla pozicionējuma par to, kas mēs vēlamies būt pēc desmit, divdesmit gadiem. Kā stratēģiski izvēlamies un veidojam savu stāstu, kā Latvija izskatās uz starptautiskā fona? Kā izmantojam valsts piešķirtos miljonus, lai pasaulē atpazītu Latviju pēc vienas vai pāris spilgtām pazīmēm?

Vienots Latvijas tēls ir šobrīd ir neizmantots potenciāls, tāpēc raidījumā Globālais latvietis. 21 gadsimts spriežam, kā veidot stratēģiski precīzu mūsu valsts stāstu, vai un kā šīs stāsta veidošanā iesaistīti diasporas eksperti un profesionāļi. Vai vispār vajadzīgas tikai pāris spilgtas pazīmēm, kuras būtu līdzīgas daudzu valstu un auditorijas priekšstatos par Latviju. Diskutē Latvijas investīciju un attīstības aģentūras direktors Kaspars Rožkalns, starptautiskā biznesa un mārketinga speciāliste, docente Džona Kabota Universitātē Romā Ieva Jākobsone-Bellomi, Rīgas Tehniskās universitātes profesors, Latvijas pārstāvis CERN Toms Torims un uzņēmuma “SAF Tehnika” tirdzniecības un mārketinga viceprezidents, valdes loceklis Jānis Bergs.