Droša satiksme attiecas uz visiem satiksmes dalībniekiem, arī uz velosipēdistiem. Kā veidot attiecības uz ceļa un kas nepieciešams, lai neviens no satiksmes dalībniekiem netiktu pakļauts nevajadzīgam riskam, spriežam raidījumā Kā labāk dzīvot. Raidījuma viesi: apvienības "Pilsēta cilvēkiem" valdes priekšsēdētājs Kārlis Krēķis, "Latvian Cycling Girls" pārstāve Zane Kalverša-Ķeņģe, riteņbraukšanas treneris Māris Birzulis un satiksmes psiholoģe Inese Muzikante.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (2)
Ar visu kiveri statistika vacija 2/3 motociklistu avare pasi ar sevi bez citu satiksmes drošības lidzdalibas
kapec joprojām nomas mikromobilitatei ir tikai laika uzskaite un elektromopediem ar 60-80kg masu ir atļauts braukt our a is rada tā pat kā 20kg escooter
- escooteri loti maxi riteni, cars bremzesanas cels, var loti strauji uznemt ateumus ioasi ja elektridzinejs ir virs 200W un atļautasis maksimakzis atrums 7m/s visur jo maksa noteikta par min (milziga energija saskrienoties ar stavosu prieksmetu) nav aprikots ar skanas signalu vai vismaz trokšņiem ka velosipediem, metajas zem kajam (traumu statistika vel sliktaka ka mktocijkistiem)
- velo lielāki riteni īsāks bremzesanas ceļš, var sasniegt 4m/s (7m/s braucot no kalna )
- kajam gajejs max 1m/s var loti strauji mainit kustibas virzienus
vadoties no ta lemejiem butu jasakarti nnoteikumi
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X