Raidījuma skanēšanas laikā variet sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.


“PNB bankas” darbības apturēšana radīja pamatīgu ažiotāžu sabiedrībā, daudziem šīs bankas klientiem tas radīja apjukumu un bailes par saviem uzkrājumiem. Lai gan šī komercbanka nebūt nebija no tām lielākajām Latvijā un teju visi bankas klienti no saviem kontiem naudu varēja un var saņemt pilnā apmērā, tomēr satraukums valdīja un izskatās, ka valda, tāpēc skaidrojam situāciju un varbūt kaut ko iemācīsimies priekšdienām. Raidījumā Kā labāk dzīvot situāciju skaidro Valsts Sociālās apdrošināšanas aģentūras direktores vietniece  Maija Groduma un šīs aģentūras Pamatprocesu vadības daļas vecākā eksperte Aija Reinfelde un banka "Citadele" valdes loceklis Vladislavs Mironovs.

"PNB bankas" klientiem 22.augustā sāka garantēto atlīdzību izmaksas. Tās izmaksās banka "Citadele". Lai optimizētu izmaksu procesu un sakārtotu klientu plūsmu, katrai bankas klientu grupai izstrādāta kārtība, kā saņemt valsts garantēto atlīdzību.