Raidījuma skanēšanas laikā variet sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.


Lai gan vasaras mēnešos lidosta „Rīga” apkalpo lielāko lidot gribētāju skaitu, nekas neliecina, ka gada nogalē tur valdīs tukšums un klusums. Tāpēc raidījumā Kā labāk dzīvot praktiski padomi, kā bez lieka stresa aizlidot un atlidot, uz vēlamo galamērķi. Raidījuma viesi starptautiskās lidostas "Rīga" darbinieki: Aviodrošības apmācību vecākais instruktors Aleksandrs Stoļarčuks, Robežkontroles punkta priekšnieks Verners Stūrmanis un lidostas pārstāve Laura Karnīte.

"Lidosta „Rīga” vairs nav maza lidostiņa, kur varēja atskriet pusstundu pirms lidojuma, ātri iziet drošības kontroli un tik līdz lidmašīnai. Tie laiki ir pagājuši un vairs neatgriezīsies. Laiks, kas jāpavada rindās gan uz reģistrāciju, gan drošības kontroli, jāieplāno. Rindas būs, sevišķi sastrēguma stundās,” atzīst Laura Karnīte.

Lidostas galvenais uzdevums ir šīs rindas apkalpot pēc iespējas ātrāk. Lai viss notiktu pēc iespējas raitāk, liela loma ir pašam pasažierim.

To lietu saraksts, ko nevajadzētu ņemt līdzi ir garš, tāpēc lidostas darbinieki iesaka apskatīties katras konkrētās aviokompānijas mājaslapā tās noteiktos ierobežojumus.

Arvien aktuāli ir šķidrumi, kas neatbilst noteiktajam tilpuma ierobežojumam, vai vispār nav izņemti no somas. Ja pasažieris ir visu izņēmis un sagatavojies pārbaudei, tā būs īsa.

Ir izveidota interaktīva spēle bistamie.lv, kur katrs var pārbaudīt, ko var likt rokas bagāžā, ko nododamajā, ko vispār nedrīkst pārvadāt lidmašīnā.

Noteikti lidostā ir jāierodas divas stundas pirms lidojuma!