Kļūstot par uzņēmēju un nodibinot nelielu uzņēmumu, tā īpašniekam ir ļoti svarīgi izmantot visa veida reklāmas iespējas, kas neprasa daudz līdzekļu, kā arī laika patēriņu. Tomēr vienmēr der atcerēties, ka jebkura nepārdomāta informācija, kas parādās sociālajos medijos, var tikt vērsta pret pašu īpašnieku. Raidījumā, kas top sadarbībā ar Hipotēku banku, ieteikumi jaunajiem uzņēmējiem, kā racionālāk izmantot sociālos medijus.

Pieredzē dalās radošās aģentūras „WRONG” pārstāvis Vilhelms Meisters.

Sociālie mediji uzņēmējiem ir pat nepieciešami, bet ne gluži visiem. Piemēram, metalurģijas uzņēmumam droši vien ne.

Ja esat izveidojuši savu uzņēmumu, vispirms ieteicams skatīties pasaules piemērus, kā līdzīgus uzņēmumus, produktus sociālajos tīklos reklamē citās valstīs. Ja, piemēram, ražojat sveces, var skatīties, ko pasaulē dara līdzīgi uzņēmumi, kā sevi reklamē, ko stāsta par sevi, kādus attēlus publicē.

Nav vērts daudz laika veltīt mazam sekotāju skaitam sociālajos tīklos.

Reklāmu iespējams iegādāties arī par salīdzinoši zemu cenu. Piemēram, var pasekot, cik daudz skatījumu uzņēmuma mājas lapai internetā bijuši mēneša laikā. Pēc tam ir vieglāk izvērtēt, kas būtu jāmaina. Var arī konsultēties pie speciālista, lai saprastu, ko un kā darīt, lai veiksmīgāk reklamētu savu uzņēmumu sociālajos tīklos, lai apgūtu iespēju pastāstīt par sevi šajā vidē.