Šodien Krustpunktā - par digitālo nodokli. Kādas ir iespējas iekasēt nodokļus no citviet interneta gigantiem, kuri pelna, sniedzot savus pakalpojumus Latvijas iedzīvotājiem? Par nepieciešamību ieviest digitālo nodokli tiek runāts arī mediju stiprināšanas kontekstā, jo tādi uzņēmumi kā Facebook, Google un citi nosmeļ daļu no reklāmas naudas. Tās lielākoties ir ASV kompānijas un, piemēram, Francija, kas jau ieviesusi šādu nodokli, ir saņēmusi pretī brīdinājumus par atbildes soļiem attiecībā uz franču precēm. Premjers Krišjānis Kariņš jau ir teicis, ka Latvija digitālo nodokli ieviesīs tad, kad par to vienosies visas Eiropas Savienības dalībvalstis. Kāda ir iespēja, ka tās vienosies un cik viegli būtu iekasēt šādu nodokli, par to runājam ar viesiem studijā.

Sarunā piedalās: Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā ekonomikas padomnieks Mārtiņš Zemītis,  Finanšu ministrijas Valsts sekretāra vietnieks nodokļu, muitas un grāmatvedības jautājumos Ilmārs Šņucins, Saeimas Eiropas lietu komisijas vadītāja Vita Anda Tērauda un Latvijas Raidorganizāciju asociācijas valdes loceklis Ingemārs Vekteris.