Raidījuma skanēšanas laikā varat sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Krustpunktā saruna par jautājumiem, kas skar satiksmi un satiksmes infrastruktūru. Jaunos elektrovilcienus braucieniem pa Latviju gaidām jau vairāk nekā 10 gadus un kur nu vēl milzu projekts "Rail Baltica", kas arī arī aizķeras. Izvaicājam satiksmes ministru Kasparu Briškenu (Progresīvie), kurš amatā ir jau trešo nedēļu. Jautājumus kopā ar raidījuma vadītāju uzdod Latvijas Radio Ziņu dienesta žurnālists Viktors Demidovs un žurnāla "Dienas Bizness" žurnālists Jānis Goldbergs.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (15)
Gàjèjam faktiski ir atñemtas tiesības uz drošu vidi pilsètà ! Pàrñemiet pieredzi no Parîzes, Zviedrijas, kur Skrejriteñi nedrīkst pàrvietoties pa gàjèju ietvèm !
Kritiskà masa ar gàjèju traumàm ir sasniegta !
- Kekavas apvedceļa uzbuvtie savienojumi pielauj 90km/H ar sānielam kurās ir dzivojamās zonas un max 30km/h;
-mikromobilitate noteikumi ir pilnigs haoss viena kaudze samesti pedeleci (lidz250W) velosipedi, 300-500W elektromopedi un elektroskuteri
-Latvija ir pedeja valsts eiropa kur ir niecigi sodi par brauksanu bez autovaditaja apliecibas un avariju izraisisanu,
-kad LR parnems ES regulu kura ir paredzets jaunajiem autovaditajiem pec gada kartot tiesibas un aizliegums lidz tam braukt naktis, senioriem pec 65 izsniedz tiesibas uz 7 gadiem, pec 70 uz 5 gadiem, pec 75 uz 2 gadiem, jo veseliba butiski pasliktina?
sabiedribas psihiska veseliba butiski samazinas un depresija ir tikai ekstremalais raditajs, jo pusaudzu vardarbibas pieaugums, autovaditaji bez tiesibam vai ar viedtalruniem, ieredni kas nereage uz sievietes iesniegumu par fiziskas izrekinasanas draudiem, paslaik vairak tiek runats par sekam un ko SM daris lai turpmak so greenwashing noverstu?
Ka Rigas ieredni cinas ar troksniem uz papira 2018 gada tika izstradata uz papira iesniegsanai Brisele, kur Riga bija pat nakti loti troksnaina pec 5 gadiem ir jaiesniedz jauni troksna papiri un ka rigas ieredni samazinaja troksni, panema datus no 2021.gada kad covid19 ierobezojumu del neviens nekur nelidoja un nebrauca, no lidostas bija 3 reizes mazak pasazieru ka sogad un 2018. troksnis samazinajas par 10-20dB ipasi no Rumbulas lidz Kisezeram kur pacelas un nolaizas lidmasinas ari naktis. Un kapec rekreacijas zonas ir paredzetas tikai Rigas ziemelos Kisezera un Bolderajas plavas? Ari sis troksnu kartes daba netiek parbauditas, jo nevar but ta ka Frankfurte tas lidmasinas kas izlido no rigas reali jau 10-20km no lidostas rada 80-100dB, bet riga ta pati lidmasina lido klusak ka ods. -https://www.flightradar24.com/2023-0 9-28/16:09/8x/56.94,24.06/10 https://georiga. lv/portal/apps/webappviewer/index.html?id=83c 9 92e8c04c4788af9d1cfc78a11c00&locale=lv
Nesen bija ziņa, ka bateriju vilcieni būšot tikai 2029.gadā un arī tad tikai Siguldas un Bolderājas virzienam. Tomēr cik saprotu, joprojām nav plāna tālo reģionālo vilcienu (piemēram, uz Liepāju un Latgali) nomaiņai. Vai esošie morāli nokalpojušie dīzeļvilcieni varēs vēl paciest vismaz 10 gadus. Kāpēc joprojām nav lēmumu un darbības par to nomaiņu? Igaunijā jauni vilcieni visā valstī kursē jau 10 gadus.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X