Raidījuma skanēšanas laikā varat sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Pirms nepilna gada mediji uzdeva jautājumu – vai "Rail Baltica" nobrauks no sliedēm, jo menedžmenta problēmas Baltijas valstu kopuzņēmumā "RB Rail", kas tika izveidots, lai izbūvētu Eiropas standarta dzelzceļu uz Rietumiem, jau bija atstājušas krietnas pēdas uz projekta realizācijas termiņiem. Problēmas slēpās gan sarežģītās savstarpējās attiecībās, gan smagnējā lēmumu pieņemšanā. Ir pagājis gads, no kura liela daļa – sarežģītos Covid-19 krīzes izraisītos apstākļos. Kopuzņēmums oktobrī tika pie jaunas valdes un par tās priekšsēdētāju uz trīs gadu termiņu iecelts pirms tam pagaidu valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors Agnis Driksna. Viņu izvaicājam Krustpunktā Lielajā intervijā.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (9)
Ja raidījuma vadītājai neder pāreja pa augšu, vai apakšu, tad piedāvā liftu? Vai raidījuma vadītai ir citi inženiertehniski piedāvājumi, ko piedāvāt, kas viņai būtu ērti? Vai piedāvājums ir turpināt kāpt pāri drošības žogiem/barjerām u.tml., kas ir uzbūvēti pie esošā dzelzceļa, jo neapzinīgi cilvēki iemin taciņas, kur pašiem pagadās, jo tā redz es ietaupu 50 liekus soļus, nevis izvēloties pāreju, kuru atrašanās vieta ir izvēlēta izvērtējot drošības apstākļus.
Ja lifts būs nepieciešams, tad pieļauju, ka tas arī būs, bet ne jau slinkiem cilvēkiem, kuri negrib kustēties, bet gan cilvēkiem, kuriem tiešām ir objektīvi iemesli (piemēram, kurstību traucējumi), kāpēc nevar pārvietoties izmantojot trepes. Ja palasām normatīvos aktus, bez risinājumiem, kas paredzēti īpašai iedzīvotāju grupai, būvprojektu nemaz nav iespējams saskaņot ar atbildīgajām institūcijām.
tagad visus teritorijplanojumus ja iedod tad tikai M1:10000 parejo slepj un railbaltica ari nav pieejams
Lūdzu palīdziet!
Ir liela iespējamība, ka vilciena sliedes var uzlikt pār mūsu tautas Kultūras dārzu, sauktu par Mākslinieku dārzu, kurā kokus sastādījuši 150 lielākie mūsu nācijas dižgari. Tas ir unikāls dārzs, kuram nav līdzīgu visā eiropā, varbūt pat pasaulē. Tur atrodas daudz dendroloģiskās vērtības. Daudzi koki ir unikāli – vienīgie no šīs sugas Latvijā. Dārzam ir dendroloģiskā parka statuss.
Kokus Mākslinieku dārzā stādījušas izcilas personības, piemēram, komponisti – Lūcija Garūta, Raimonds Pauls, dzejnieki – Imants Ziedonis un Jānis Peters, baletdejotāji – Māris Liepa, Haralds Ritenbergs un Anna Priede, kā arī daudzi gleznotāji, tēlnieki u.c. . Pie katra koka piestiprināta plāksnīte ar stādītāja vārdu, koka nosaukumu un gadu, kurā tas iedēstīts.
Adrese: Inčukalna pag. “Līgotnes” Annas Ludiņas Mākslinieku dārzs, LV - 2136
Dārzs atrodas pārsimts metrus no Gaujas.
Detalizēta projektēšana pašlaik ir sākuma stadijā. Iepriekšējais projekts, ar kuru iepazīstināja sabiedrību 2016. gadā paredzēja sliedes apm. 330 m no dārza. Jābūt tagad gatavam projektam 2021 gada rudenī.
Projektē Spāņu projektētāji no Madrides - INECO, ARDANUY.
Šī ir ZIEMEĻU trase no Vangažiem līdz Igaunijai.
Nupat tur blakus uzcēla elektrobalstus Elektrības līnijai 330 kW Latvija - Igaunija, bet jau skaidrs, ka būs daži jājauc nost, jo traucē vilcienam! NESaimnieciki!
Paldies!
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X