Raidījuma skanēšanas laikā varat sazināties, sūtot Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Sabiedriskā transporta padome jau septembrī sprieda, ka dotētais reģionālo autobusa pārvadījumu tīkls nākamgad būs par 16% mazāks. Tas tika skaidrots ar pasažieru plūsmas mazināšanos un iedzīvotāju paradumu maiņu, un, protams, sabalansētiem budžeta risinājumiem, kā mēdz saukt arī naudas trūkumu. Par to neapmierinātību izteica valdības koalīcijas partneri un Satiksmes ministrija apņēmās meklēt risinājumus, kā samazinājumu padarīt mazāk apjomīgu un iedzīvotājiem nesāpīgāku. Kas sagaida reģionālo autobusu lietotājus? Krustpunktā diskutē Autotransporta direkcijas valdes priekšsēdētājs Jānis Lapiņš, Madonas novada priekšsēdētājs Agris Lungevičs, satiksmes ministra padomnieks Kristaps Zaļais un Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācijas prezidents Ivo Ošenieks.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.

Komentāri (6)
Un vai tas nav kremļa stilā vainu par šo situāciju uzlikt tiem, kuri vērš uzmanību uz šo situāciju?
Un kas pelna naudu ar šo lēto darbaspeku? Tie ārvalstu investori? Tie krievijas uzņēmēji, kuriem joprojām tiek ES fondu nauda?
Nespēju beigt šausmināties par Latvijas valsts kam tā izdevīga? Vai ne krievijai , kura berzē rokas par valstī notiekošo pilsoņu polarizāciju un par kremlim draudzīgo valstu pilsoņu skaita straujupieaugumu?!
Un vai tas nav kremļa stilā vainu par šo situāciju uzlikt tiem, kuri vērš uzmanību uz šo situāciju?
Un kas pelna naudu ar šo lēto darbaspeku? Tie ārvalstu investori? Tie krievijas uzņēmēji, kuriem joprojām tiek ES fondu nauda?
Nespēju beigt šausmināties par Latvijas valsts varas divkosību, liekulību un bezatbildību. divkosību, liekulību un bezatbildību.
Kur loģika?
Visi biznesi tiek subsidēti - medijiem MAF piemaksā, zemnieki vispār taukos berzējas, maziem rūpniekiem tāds atbalsts, kuļturščikiem tāds....
Žurnālisti nedod atkal faktus- cik peļņa, cik subsīdijas, ko saka Latvijas likumi. Kā citur Baltijā, kā ES ....SLIKTS RAIDĪJUMS
1- Šķērdēt naudu, nodedzināt kautKādasTurSavas mistiskās qvōtas, obligātÎztērèjamosGadaBudžetus, utml utt;
2- Melot bez mitas ik pārraidē, novaidēties~ kā visās sfērās mums itKā trūxtot naudas, nuTā~ lai uzturētu žēlīgāku, trauxmaināku nomāktību tautās;
3- lāgiem atgādināt arī & ieņirgt par bijušo PSRS ekonōmiku, kurā bijuš obligātNodezināmie budžeti, abet - nepavisam kā mūsu t.s. «Brīvā Tirgus» ekonōmikā.
GadBeigās paskatieties kā direktõres noraizējušās skrien pa mantuBodēm lai iztriektu iestādes ObligātNotriecamoBudžetu, jo „citād nākamgad iedos Mazāk!“ Likās ka slavenajā KorōnLaikmetā kas pierims, jo iestādes tikPatKā nestrādā, bet nē- ražotāji bij izdomājuš jaunus absurdKrāmus kur veixmīg iztērēties un kas veicinās arī PieražotoAtkritumPlānu - taisn par to bij tēma pirms šī - «DiplomātPusdienās». Tie kam darīšan iestādēs, to visu redz no iekšpuses.
Gadās sabūt VienaSmukMiestaCentrā, kur gadiem novēroju braukājam lielos autōbusus - t.s. šalandas jeb kolumbīnes, ik pēc apmēram ≈ stundas tāds izšalandējās caur centru, pārsvarā ≈tukši, ar 1-2 pasažieriem, nu lielākais ~ 3 pasažierus pārReiz saskaitīju, tur ij skaitīt nebij ko. Nezinu, vai braucēji īsti, vai tiem ~dome vai kas, piemaxā, lai tēlo braucējus. Derētu iesēdināt pa kādam skeletam- gan kur tādus var iepirkt un nebūtu pārāk dārga šī dekorācij - lai TukšieSpokAutōbusi izskatās teixmaināk, hallovēniskāk. KaZi - arī tūristiem būs intresantāk, mohn tiešTāpēc tie kāps tajos pavizināties & noknipsēties kopā ar skeletiem +vēl citādus spokus var uzveidot pašu spēkiem - mums ir prasmīgi rokDarbnieki, es ar protu spokVeidi.
Ja kur nudie vajg vest pasažierus bet nav ar ko, provējiet sarunāt ar mūsējiem, jaNemaldos ~ «Talsu AutōTransporc» vtml uz tiem raxtīc, sanāx vēl izdevīx darījums un būs beidzot labums, bez tiem jūsu «papildusBudžetiem».
ArDievPalīg visiem, Priecīgu Adventu! Nāciet Baznīcās, lai Dies dod vairāk prāta, kaZi -apžēlos mūsZemi kādLaikuVēl.
StilīgLaix tagad: 23:23
Armands Krauze jautā –‘’ Vai piekrīti, ka Latvijā pārtikas cenas ir pārāk augstas?’’- … Armands Krauze jautā –‘’ .Vai piekrīti, Zaļo un Zemnieku savienības iniciatīvai panākt pārtikas cenu samazinājumu?’’- … …
Līdzīgā stilā varēja pajautāt… - vai piekrīti, ka algas un pensijas ir par mazu, vai piekrīti, ka nodokļi ir par lielu ??? … … A.Krauze, ZZS, daļa komentāru rakstītāju citus apsaukā par kreisajiem vai komunistiem, bet paši sola to, ko tikai Staļina laikā mēģināja PSRS – samazināt pārtikas cenas. …
Otrajā vēstulē (aptaujā) Armands Krauze jautā –‘’ Kā Jūs vērtējat to, ka no 2026. gada plānots ievērojami samazināt reģionālo autobusu reisu skaitu Latvijā?’’- … Var atzīmēt atbildes ‘’labi’’, ‘’slikti’’, ‘’nezinu’’. …
Tādā pašā veidā A.Krauze jautā –‘’ Kā Jūs vērtējat to, kā tiek vadīts un pārvaldīts Rail Baltica projekts?’’- , bet NEKO NEJAUTĀ PAR PAŠA – ZZS ministru PAVEIKTO !!! …
Man būtu tiesības zināt kurš maksā (un cik) par šo reklāmas vēstuļu sūtīšanu.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X