Raidījuma skanēšanas laikā varat sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Rīga ir viena no 100 Eiropas Savienības pilsētām, kas piedalās īpašā misijā par klimatneitralitātes sasniegšanu līdz 2030.gadam. Pilsētas ir lielākās CO2 emisiju ražotājas, tādēļ mērķis par klimatneitrālu galvaspilsētu izklausās vairāk nekā ambiciozs. Vai šis mērķis ir reāls? Ko tas praktiski nozīmē un cik radikālas pārmaiņas galvaspilsētai gan transporta, gan enerģētikas jomā, gan citās jomās tas prasīs? Krustpunktā analizē Rīgas domes Pilsētas attīstības komitejas priekšsēdētāja Inese Andersone, satiksmes ministra padomnieks Jānis Meirāns, Ekonomikas ministrijas Mājokļu politikas departamenta direktors Mārtiņš Auders un pilsētplānotājs Viesturs Celmiņš.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (7)
Kas traucē palaist tramvaju uz lidostu un likvidēt autobusu? Kas traucē palaist tramvaju uz Purciemu-Pļavniekiem-Dreiliņiem? Skatāmies uz Cīrihi, bet sabtransportu neuzlabojam, ceram uz paradumu maiņu. Nē, transports vispirms, paradumu maiņa pēc tam. Cik 10gades spriež par vienotu biļeti vilcienam un pārējam transportam? Tā čammāšanās ar transportu ir tik provinciāla, nekompetenta gumijas vilkšana, jo rezultātu jau nevajag, - darbs ir, čubinām, budžeta nauda nāk, laiks rit, nav jākonkurē privātajā sektorā, kāpēc iespringt? Pilsētai miljards budžeta, bet nespēj neko - ne transportu, ne bedres, ne satiksmes organizāciju. Globālākais sasniegums - katru gadu par mega summu nonīdēti koki kastēs, dārgas dizaina atkritumu kastes, kamēr pieturas bez nojumēm, bez elektro tablo. Pašapmierinātie procesa vilcēji.
Paskatieties, kas notiek Rīgas ielās ar sastrēgumiem, ar kravas furgonu šūpošanos un līgošanos pa centrālām un mazajām ieliņām, kas notiek ar putekļiem, ar privātmāju apkures dūmiem, ar izcirstajiem un neiestādītajiem kokiem, Miljonus tērē parkoletiem un ļauj , liek ciešanās nokalst kokiem. Nerunājot par nesavāktajiem atkritumiem, pietaisītām sab. transporta pieturvietām, bīstamo nekontrolēto velo un skrejriteņu satiksmi.
Tukša ciniska politiķu un ierēdņu runāšana. Un kāpēc , lai viņi nerunātu vienu un nedarītu citu, ja viņiem nekāda atbildība ne par vārdiem, ne darbiem.
Diemžēl.
Piemeram lidmasinu pacelsanas un nolaisanas virs Rigas 24/7 atstaj katra tonnam CO2 un citus piesarnojumus ka teoksni kur RD kopa ar ELLE viltoja vides troksnu datus Briselei, pazinojit ka (lidojumi TV torna augstuma ir normas robezas.
Tas pats ir ar sabiedrisko transportu, kur izgazas udenraza projekts, ari akumulatorbusi nebija spidosi un rail baltic nebus 2030 gatavi.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X