Raidījuma skanēšanas laikā varat sazināties, zvanot uz tālruņa numuriem 67222888, 67225599, kā arī aicinām sūtīt Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Uzmanības lokā starppilsētu pasažieru pārvadājumi, kas lielā mērā atkarīgi no tā, vai būs, kas sēdīsies starppilsētu autobusam pie stūres. Pasažieru pārvadājumi Latvijā ir sadalīti 16 zonās un konkursa kārtībā tiek izvēlēts pārvadātājs, kurš nodrošinās konkrētus maršrutus. Ar to ir bijušas problēmas un kā galvenais iemesls tiek minēts autobusu šoferu trūkums. Līdzās tam šodien, 17. janvārī, mūs sasniedza ziņa, ka Konkurences padome ir konstatējusi aizliegtu vienošanos starp trim pakalpojuma sniedzējiem, par ko piemērots kopā 2 miljonu eiro sods.
Kas notiek šajā tirgū, kā tiek risināta problēma ar šoferu trūkumu, Krustpunktā diskutē Latvijas pasažieru pārvadātāju asociācijas vadītājs Ivo Ošenieks, satiksmes ministra padomnieks Jānis Iesalnieks, Autotransporta direkcijas valdes priekšsēdētājs Kristians Godiņš, Latvijas Sabiedrisko pakalpojumu un Transporta darbinieku arodbiedrība LAKRS priekšsēdētājs Juris Kalniņš un Aizkraukles novada pašvaldības izpilddirektors Uldis Riekstiņš.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (15)
Kur ņemt autobusu šoferus, skolotājus, vidējo medicīnisko personālu? Nevajag ražot tik daudz sociālo-humanitāro-juridisko-kultūras-mākslas absolventus, kas darbu atrast nevar, vienīgā vieta - valsts pārvalde. Tā nu pārvalde uzblīdusi, tā visa jāuztur no nodokļiem, bet darba darītāju nav un pārvaldi samazināt negrasāmies. Būtu jāatlaiž puse no tiem papīru bīdītājiem, kas kabinetos garlaikojas, un jāspiež viņi parkvalificēties par normālām darba rokām un galvām.
Un Autotransporta direkcija ar Godiņa kungu priekšgalā pasludinot par autobusu pārvadājumu iepirkumu uzvarētājiem oligarhu un korupcijas skandālu dalībnieku uzņēmumus. Tā tās lietas nenotiek.
2) Kamerē netiek paceltas līdz normālām cenām biļetes tikmēr nav pamatojuma celt algas šoferiem
3) Pie šī brīža biļetes cenām pat iztikas minimuma minimālo algu nav jēgas maksāt
Iestājos darbā un taja paša dienā pārtraucu sadarbību.
Iemesls šādai rīcībai bija , ka pirmajā dienā sapratu ,ka tāda kolektīva ,kur valda mobings, bosings ,ilgi tā pat nevarētu izturēt.
Liels mīnus bija vel tāds, ka puss gadu vajadzēja sevi pierādīt uz strādāt par minimālo atalgojumu, lidz ar to daudziem pazuda velme apgūt, strādāt šo profesiju
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X