Raidījuma skanēšanas laikā varat sazināties, sūtot Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Dzelzceļa jautājumi šodien būs mūsu uzmanības lokā. Dzelzceļš kā satiksmes mugurkauls laikam arvien ir aktuāla doma Latvijā, tomēr tas nozīmē, ka jāveic nozīmīgi ieguldījumi infrastruktūrā. Bet peļņa ar dzelzceļa pārvadājumiem noteikti nav tāda kā bija kādreiz. Pēc dažiem gadiem jau ceram arī uz Eiropas platuma dzelzceļu, kas būs vietām jāsalāgo ar esošo. Kas notiek dzelzceļa jomā? Krustpunktā izjautājam VAS "Latvijas Dzelzceļš" valdes priekšsēdētāju Arti Grinbergu.
Viņu iztaujājam kopā ar Latvijas Radio Ziņu dienesta žurnālsti Sandru Dieziņu un "Dienas bizness" žurnālistu Māri Ķirsonu.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (3)
Nezinu, cik par to būtu atbildīgs katrs no milzu algu saņēmējiem - bet , skaidrs, ka pamatproblēma ir tā , ka faktiski neviena amatpersona ne par ko neatbild. Un kā es saprotu , norpotu , kalusoties medijus - kaut vai to pašu tv24 - tad tagad notiek masveida kampaņa, ka visa varnešu supermārksātā bezatbildība arī trupmāk netiks sodīta.
Visu korpuciju, izšķērdību, neizdarību, nespēju - visu tagad dēvēs par cilvēciskām kļūdām. Nu super. Dzēki saņem pa 50 000 un vairāk mēnesī algās - padirš visus projektus, visu valsts drošību un mēs - nodokļu maksātāji ar to vienu tkst mēnesī saprotoši uz to noskatīsimies un mīlīgi nopūtīsimies - ak, cik cilvēciskas kļūdiņas.
biedram poutjinam šāviņi uz Latviju nebūs jātērē - islamā imigrantiem būs vienalga, kas te valda, bet latvieši būs izmirināti un padzīti no valsts
Jo tā vietā, lai sakārtotu valstī tiesiskumu - plāno, varnešiem , ka tas tiks vispār atcelts, kamēr nabagiem ādu noraus dzīviem esot.
Es saprotu, ka pārspīlēju , bet tās manas šausmas un tas ko redzu - tas ir patiesi
Igaunija un skandinavija izmanto roro pramjus lai varetu dzelzcela vagonus ar kravam parvest, Latvija ari plano lidzigus projektus pasazieru, kravu parvadajumos.
Latvija ir loti slikta uznemumu parvaldiba jo visus ieprieksejos RailBaltic vaditajus no Dirksas lidz ka vel tos SM sauc visus slaveja par labu vadibu un padaritiem darbiem..
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X