Raidījuma skanēšanas laikā varat sazināties, sūtot Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Krustpunktā VIP intervija: Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore Zaiga Liepiņa.
Jautājumus kopā ar raidījuma vadītāju uzdod portāla "Latvijas Vēstnesis" žurnāliste Inese Helmane un žurnāla "Dienas Bizness" žurnālists Māris Ķirsons.
1. augustā apritēs gads, kopš Zaiga Liepiņa stājusies Patērētāju tiesību aizsardzības biroja vadītājas amatā.
"Īpaši aktuāli ir veidot patērētāju aizsardzību, kas veicina dinamisku un efektīvu uzņēmējdarbības vidi, lai uzņēmumi varētu attīstīties, un svarīgs ir patērētāju pieprasījums, kas veicina inovācijas un ekonomikas attīstību un kas motivē uzņēmumus veidot godīgas cenas, kā arī labu produktu un pakalpojumu kvalitāti," tā Zaiga Liepiņa teica pirms gada un to varēja izlasīt Ekonomikas ministrijas mājaslapā.
Zaiga Liepiņa atzīst, ka zem šiem vārdiem var parakstīties arī tagad.
"Man un maniem kolēģiem Patērētāju tiesību aizsardzības centrā ir ļoti būtiski, lai tirgus strādātu taisnīgi, lai taisnīgums būtu gan patērētājiem, gan uzņēmējiem un varētu piedāvāt tirgus drošas preces un pakalpojumus, patērētāji varētu tam uzticēties. Un, protams, lai šis regulējums nebremzētu mūsu inovāciju attīstību," bilst Zaiga Liepiņa. "Mēs redzam arī arvien vairāk un vairāk nāk dažādi regulējumi arī no Eiropas Savienības, kas ir jāievieš, tomēr mēs mēģinām skatīties caur prizmu, kā regulējumus vienu ar otru integrēt un neradīt papildus slogu uzņēmējiem. Lai būtu kompleksa pieeja šajā visā."
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (3)
Nosūtīju pietādījumus par TET nelikumīgu cenu pacelšanu, ar mani par to nevienojoties. Bet PTAC uzrakstīja atbildē, ka pati vainīga esmu - jo TET apgalvo, ka esmu informēta un punkts. Manus pierādījumus ignorēja.
Es bieži domāju, cik ļoti sovjetiska valsts esam
Konkrēti: Latvijas i-neta veikals neņem atpakaļ preci, neatbild uz zvaniem, slēpjas.
Sūdzos PTAC, norādu Lursoftā atrastos īpašniekus - 2 fizpersonas, dzīvojošas Rīgā. Domāju, PTAC pret viņiem vērsīsies un ātri viss atrisināsies. Kas tev deva? PTAC 3 mēn centās sazināties ar veikalu, secināja, ka tas nav iespējams, jo veikals uz e-pastiem nereaģē. Tad 3 mēn juridiski lēma, vai esmu ievērojis visus atpakaļsūtīšanas pieteikuma nosacījumus. Secināja, ka viss korekti, man taisnība, komersants negodīgs un ieteica vērsties tiesā!!!! Uz iebildi, ka var taču īpašniekus sazvanīt, ierakstītu vēstuli aizsūtīt, izsaukt uz pārrunām, nevis komunicēt ar e-pastiem, viņi atbildēja, ka Lursoftu paši nejēdz, esot tikai 1 IT darbinieks, kuram piekļuve datubāzēm, bet tas noslogots.
Tad izlaida apspriešanas riņķi savā augstākajā "komisijā" , atkal nosprieda, ka vainīgs komersants un pēc gadu (!!!!) ilgām apspriedēm, paziņoja, ka man taisnība! Urrā, biedri! Tālāk drīkstu vērsties policijā un tiesā! Kādēļ man uz šo bija jāgaida gads? Kāda reāla palīdzība ir patērētājam no šāda kantora?
Liekēži un nespējnieki - citu vārdu man nav.
Kapec perkot jaunu/vispar auto sledzot lizinga ligumu nav iespejams pirms liguma slegsanas kur jauznemas ari KASKO apdrosinasana ko nav iespejams pir auto nav CSDD registrets noskaidrot kads tad bus KASKO maksajums. Cik ilgi turpinasies sada pateretaju tiesibu parkapsana ko PTAC uzskata par normalu komercpraksi?
Latvija ES digitalo iespeju reitinga izradas ir loti slikta vieta gan digitalo pakalpojumu pieejamiba Latvijas teritorija, gan to kvalitate esam eiropas pakalgala, nevis ka PR reklame prieksgala.
Latvijas PTAC vel ir ko augt pateretaju izglitosana un informesana, tas limenis tiesibu lidzsvarosana ir par labu uznemejiem, nevis pateretajiem
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X