Viena no nozarēm, kas šajās dienās piedzīvo krīzi, ir mediji. Iemesls tam ir gaužām vienkāršs – nav reklāmu. Kad ražošana apstājas un veikali tukši, ko tad lai reklamē? Komercmediji pārtiek no reklāmām, jo par šo naudu tiek ražots saturs. Īpaši sarežģīta situācija veidojas tradicionālajiem plašsaziņas līdzekļiem, kas jau līdz šim eksistēja izdzīvošanas režīmā. Kāds ir risinājums? Šobrīd Kultūras ministrija strādājot pie palīdzības piedāvājuma. Par ko tad ir runa, un kāda palīdzība medijiem vispār ir vajadzīga? Krustpunktā šodien rubrika “Mediju anatomija”, kurā attālināti piedalās Žurnālistu asociācijas vadītāja Arta Ģiga, Nacionālo elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes priekšsēdētājs Ivars Āboliņš un Kultūras ministrijas Mediju politikas nodaļas vadītājs Kristers Pļešakovs.

Telefonintervijā viedokli pauž reģionālā laikraksta "Ziemeļlatvija" galvenā redaktore Ingūna Johansone un žurnāla "IR" galvenā redaktore Nellija Ločmele. Situāciju vērtē Saeimas Budžeta un finanšu komisijas deputāte Dana Reizniece Ozola un Saeimas Mediju politikas apakškomisijas priekšsēdētāja Vita Tērauda.