Jauniešiem mūsdienās ir pavisam citas mediju patērēšanas tradīcijas nekā vidējai un vecākai paaudzei. Kā medijiem piesaistīt jauniešu auditoriju, diskusija Krustpunktā ciklā "Mediju anatomija". Kā 21.gadsimtā plašsaziņas līdzekļiem uzrunāt jauniešus: televīziju viņi lielākoties neskatās, radio arī vairums neklausās, ko nozīmē vārds avīze, kāds varbūt pat nezina. Internets un tikai internets. Bet kas vispār viņus interesē? Un kā uzrunāt izdodas tiem, kuri tomēr piesaista jaunos prātus? Krustpunktā studijā būs cilvēki, kam ir sanācis atrast kopēju valodu ar jauniešiem. Kas ir viņu atslēga un ko viņi domā par savu auditoriju? Raidījuma viesi: podkāsta "Pēdējā Pilīte" producents, reperis grupā “Singapūras Satīns” Jānis Krīvēns, videi draudzīgāka dzīvesveida entuziasts Edgars Feščenko, Pieci.lv raidījuma “Domnīca” producente Monika Martinso un “Re:Baltica” žurnāliste Inese Liepiņa.

Raidījums tapis ar Eiropas Savienības un Eiropas Parlamenta atbalstu.