Raidījuma skanēšanas laikā varat sazināties, sūtot Whatsapp ziņas uz numuru 25660440.
Ar šo gadu Rīga sākusi eksperimentu – reizi mēnesī autotransportam tiks slēgta kāda no pilsētas centra ielām. Pašvaldība vēros, kā uz tas ietekmē uzņēmējus un iedzīvotājus. Vienu ielu automašīnām slēgs katra mēneši pirmajā sestdienā, tātad, pirmā eksperimenta diena jau ir noslēgusies. Vai ar to pietiks, lai sāktu Rīgas centra atdzīvināšanu, vai nepieciešama plašāka automašīnu ierobežošana pilsētā un ko vēl darīt, lai pilsētas centru padarītu patīkamāku, par to diskusija raidījumā.
Mūsu studijā: Rīgas Domes Satiksmes departamenta Satiksmes organizācijas un plānošanas pārvaldes priekšniece Rudīte Reveliņa, Rīgas Domes Attīstības departamenta Pilsētvides attīstības pārvaldes mobilitātes plānošanas nodaļas vadītājs Vilnis Salenieks, Satiksmes ministrijas Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas vadītājs Klāvs Grieze un biedrības „Pilsēta cilvēkiem” pārstāvis Oto Ozols.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Komentāri (6)
Pats esmu vairākas reizes sūtījis uz RD Satiksmes Dep-u idejas un ierosinājumus zīmju izvietojumam un plūsmu uzlabojumiem, vienmēr pretī saņemot apgalvojumus, ka neko nevar darīt. Ulmaņa un Vienības gatves krustojumā pagāja veseli 3 gadi, kamēr SD beidzot uzlika zīmi, kas atļāva labo pagriezienu arī no vidējās joslas, jo labējā josla bija uzprojektēta un uzbūvēta pārāk īsa, - tā veidoja sastrēgumu līdz pat Graudu ielai! Līdzīga situācija ar kreiso pagriezienu no Ozolciema uz Vienības gatvi no 2ām joslām jau tika atļauta krietni ātrāk - tikai gadu pēc krustojuma rekonstrukcijas! Bet cik tūkstoši nīka sastrēgumos, kamēr šīs amatpersonas apjēdza, atzina un IZLABOJA SAVAS KĻŪDAS (gan plūsmu mērīšanā, gan aprēķinos un projektēšanā)? Nejēgas un nodokļu naudas tērētāji, nekas vairāk.
Par nejēdzīgo sabtransportu pilnīgi piekrītu Ozolam, tādēļ arī to neizmantoju, - tikko jāpārvietojas šķērsām pilsētai, tā piedāvātie radiālie, nesaskaņotie maršruti ar pārsēšanos kļūst pilnīgi neinteresanti!
1) Jāveido ielu diēta (jāsamazina tranzītplūsma, jāšaurina ielas)
2) jāatgiež koki uz ielām (gan putekļu gan klusuma gan estētiski)
3) jāsamazina negadījumu skaits uz ielām. Neticamā kārtā, ja nav auto, tad negadījumu skaits samazinās. Samazinot atkarību no auto arī drošība uz ielām uzlabosies!
Par stāvvietām: stāvvietām jābūt tik dārgām, kai bez liekas riņķošanas vienmēr būtu pieejama stāvvieta!
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X