Kā man radio un televīzijā apnikušas tās skaļās un uzbāzīgās reklāmas, šādus un līdzīgus komentārus Latvijas Radio Brīvajā mikrofonā var dzirdēt it bieži. No nākamā, 2021. gada, komerciālu reklāmu Latvijas Radio un Latvijas TV vairs nebūs, tā jau pirms diviem gadiem lēma Saeima, taču visu šo laiku ir liela neskaidrība, kā sabiedriskajiem medijiem reklāmas naudas iztrūkumu kompensēs un cik lielai šai summai vajadzētu būt. Mediju uzraugs Nacionalā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome šim mērķim no valsts budžeta prasa 8,3 miljonus. Augstākās valsts amatpersonas vārdos ir atbalstošas, tomēr nekāds lēmums arvien nav pieņemts. Tas, protams, krietni sarežģī Latvijas Radio un Latvijas TV nākamā gada programmas un budžeta plānošanu. Kādi lēmumi gaidāmi un un kādi ir sabiedrisko mediju attīstības plāni, diskutējam raidījumā Krustpunktā ciklā "Mediju anatomija". Diskusijā piedalās Latvijas Radio valdes priekšsēdētāja Una Klapkalne, Lativjas TV Programmu daļas direktore Rita Ruduša, Nacionalās elektroniskās plašsaziņas līdzekļu padomes priekšsēdētājs Ivars Āboliņš, Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas priekšsēdētājs Artuss Kaimiņš un Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas Mediju politikas apakškomisijas priekšsēdētāja Vita Tērauda. Pa tālruni uzklausām finanšu ministru Jāni Reiru un ministru prezidenta Krišjāņa Kariņa parlamentāro sekretāri Eviku Siliņu.