Rīga jau kādu laiku eksperimentē ar satiksmes mierināšanu ielās. Sākās viss ar Čaka ielu Rīgā. Pēc remonta nolēma eksperimentālā kārtā pārveidot daļēji par velobraucēju ielu. Eksperiments ilga gandrīz gadu, tad pēc ļoti karstām un pretrunīgām diskusijām Rīga nolēmusi pa pusei piekāpties, kaut ko atstājot velobraucējiem, plašāku telpu dodot arī tiem, kas pārvietojas ar auto vai sabiedrisko transportu. Bet iesāktais turpinās arī citviet. Nākamā vēstuļu gūzma un sekoja pēc Duntes ielas pārveides, iecerēs tiek runāts par Barona ielas iespējamu slēgšanu, un vispār autovadītājiem tiek solīti grūti laiki. Iespējams, lielākā  problēma ir tā, ka daudzi nesaprot, ko īsti Rīga dara un kā to visu dara, jo jādomā arī par citiem pasākumiem, lai transporta plūsmas organizācija būtu draudzīga visiem satiksmes dalībniekiem. Kādi ir secinājumi un plāni, Krustpunktā diskutē Rīgas domes vicemērs Vilnis Ķirsis, Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora p.i. Jānis Vaivods, žurnālists Pauls Timrots, biedrības "Drošas ielas" vadītājs Māris Jonovs un Latvijas nacionālās kravas ekspeditoru un loģistikas asociācijas ģenerālsekretārs Māris Dreimanis. Sazināmies ar Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta vadītāju Lieni Cipuli.