Vācu dramaturga, režisora un teātra teorētiķa Bertolta Brehta  20. gadsimta 20. gados izstrādātā episkā teātra teorija un tās pielietojums režijas praksē Eiropā un Latvijā. Brehta iestudējumi Latvijas teātros. 

Iemesls, kāpēc šoreiz nolēmām runāt par Bertoltu Brehtu un viņa lugu likteņiem Latvijas teātros, protams, nav hrestomātiskā Mekija Naža dziesma no „Trīsgrašu operas”, kas skan raidījuma ievadā. Kurta Veila mūzika. Un vācu valoda tik ļoti piestāv Brehtam.

Tas, protams, Brehta 125. gadadiena un izrādes „Kaukāziešu krīta aplis” iestudējums Dailes teātrī Natas Tavadzes režijā.   

Brehts – kā notikums un arī pārbaudījums visiem iesaistītajiem, arī skatītājiem.

Studijā teātra zinātniece Līga Ulberte, kuras promocijas darbs ir „Episkā teātra pieredze Eiropā un Latvijā”, un dramaturgs un kurators Evarts Melnalksnis, kurš ir viens no teātra tekstu tulkojumu veidotājiem.

Raidījumā skan arī kolēģu Laimas Slavas un Sandras Ņezdvedskas veidotu raidījumu fragmenti.