„Haoss ir manī, tāpat kā zirgs ir manī, ” - atzīst mākslinieks Ivars Heinrihsons, kura jaunākajai izstādei galerijā „Māksla XO” dots  nosaukums „Haosa teorija”. Ivara Heinrihsona līniju mudžekļi un to dinamika top par precīzu vizuālu skaidrojumu pašai haosa teorijai.

"Šī atšķiras, ka atbilstoši tēmai, es pārskatu to, kas ir darīts iepriekš. Atklāju, ka tas ir aktuāls šodien. Šaurāk man, bet plašāk apziņas, sajūtu līmenī tēma aktuāla. Tā rosina arī uz tīrāku formu. Atšķirībā no iepriekšējiem zirgu te mazāk redz, lai arī tas ir rosinošais," par savu izstādi stāsta mākslinieks Ivars Heinrihsons.

Mākslinieks uzskata, ka tas rosina ar saturisko kustību un tā izpaužas kā žests. Tā šī izstādes atšķiras no iepriekšējām, kur varēja pazīst zirgus, balerīnas, klavieres. Šeit ir esence no tā visa.

Savukārt Liepājā koncertzāles „Lielais Dzintars” vestibilā vēl šonedēļ skatāma trīs Heinrihsonu – Helēnas, Annas un Ivara kopīga izstāde „Sajūtu taksonomija. Heinrihsoni”.

Liepājā Ivars Heinrihsons rāda lielformāta gleznu sēriju "Kods", kas ir daļa no izstādes projekta, kurš pagājušā gadā risinājās Spānijā Abstraktās mākslas muzejā.

Būt mainīgam savā nemainībā, tās ir mākslinieka lozungs. To, ka viņam tas izdodas, īpaši var pārliecināties viņa jaunākajā izstādē.

Ivara Heinrihsona personālizstāde „Haosa teorija” galerijā „Māksla XO” skatāma līdz 6.janvārim.