Beidzot pirmizrādi piedzīvojusi kustību izrāde „Ļoti labas minūtes”, kas vairakkārt pārcelta stingrāku pandēmijas ierobežojumu dēļ.  1. februāra vakarā uz Dailes teātra lielās skatuves kustību mākslai un vizuālajai mākslai, veidojot spēcīgu veselumu, atklājās sievietes un vīrieša ķermeniska saruna bez vārdiem. Izrādes autori ir kustību mākslinieki Elīna un Rūdolfs Gediņi un vizuālie mākslinieki Krista un Reinis Dzudzilo. Darba pamatā trešais pāris – teātra režisore Anna  Lācis un  ebreju izcelsmes vācu filozofs Valters Benjamins, kā arī  atsauce uz  Valtera Benjamina grāmatu „Maskavas dienasgrāmata”. Izrādes gaismu partitūru veidojis Oskars Pauliņš.

Kustību izrāde „Ļoti labas minūtes” rit klusumā, tikai reizēm dzirdams domino kauliņu troksnis vai izpildītāju elpa atsevišķos sakāpinātos brīžos, cits nekas. Katras daļas sākumu ievada vārdu kolāža divās valodās – vācu un krievu. Un tā ir atsauce uz darba pamatā likto pāri – divām 20.gs. nozīmīgām personām – teātra režisori Annu Lācis un ebreju izcelsmes vācu filozofu Valteru Benjaminu. Skatītāju uzmanību saista izteiksmīgs vizuālais vēstījums sarkanā kvadrātā, kur  divu izpildītāju kustību valodā nolasāmas vīrieša un sievietes emocijas un situācijas.

Te jāpaskaidro, ka kustību un vizuālā dramaturģija dzimusi no Valtera Benjamina  grāmatas „Maskavas dienasgrāmata”, kurā autors apraksta 1926./ 27.gada ziemu, kad romantiskās pieķeršanās vadīts viņš dodas pie Annas uz Maskavu. Kā viņš redz Maskavu, ko domā, kādus iespaidus rod, tas apkopots šajā grāmatā. Grāmatu no vācu valodas  tulkojis Igors Šuvajevs un 2018.gadā to izdeva Latvija laikmetīgās mākslas centrs.

Pēc aplausiem, ovācijām, ziedu un dāvanu saņemšanas, satiekot dejas māksliniekus Elīnu un Rūdolfu Gediņus, vispirms kopā priecājamies par notikušo faktu, jo pirmizrādes bijušas izsludinātas vairakkārt, gan 2020.gada decembrī, gan pagājušā gada rudenī 27.oktobrī.

Elīnas un Rūdolfa kustību partitūrai spilgti piespēlē mākslinieki Krista un Reinis Dzudzilo, radot izteiksmīgu vizuālo vēstījumu. Divi cilvēki tiek izstādīti spēles abstrakcijas pasaulē uz paaugstinājuma jeb ringa, ar taisni nogrieztām nevis apaļām malām. Apaļā pasaule top par kvadrātu. Izpildītājiem izrādē  spilgti sarkani tērpi, savukārt uz paklanīšanos Krista un Reinis uznāk melnos sporta kostīmus.

Izrādes noslēgumā arī scenogrāfija veic horeogrāfisku kustību, tā apliecinot, ka priekšmetiskais personāžs nav sastindzis. Kustību un vizuālā dramaturģija ilgst sešdesmit deviņas minūtes un atliek secināt, tās ir bijušas „Ļoti labas minūtes”.