Jaunie mākslinieki Miķelis Mūrnieks un Karlīna Mežecka šobrīd papildina zināšanas katrs savā Eiropas valstī – Miķelim tā ir Nīderlande, kur viņš studē Sandberga mākslas institūtā, savukārt Karlīnas mācību iestāde ir Karaliskā mākslas koledža Londonā. Abi domubiedri realizējuši senu ieceri: izstādi par logu režģiem kā estētisku fenomenu. Izmantojot mālu, stiklu, metālu un sintētiskus materiālus, mākslas galerija „Low” Lāčplēša ielā pārtapusi par „pilsētu pilsētā”. Tājā aplūkojama izstāde „Drošības paraugi” jeb „Security Patterns”.

Ilustrējot pārdomas par aizsardzības funkcionālo un garīgo mierinājumu, jaunie mākslinieki Miķelis Mūrnieks un Karlīne Mežecka dekonstruē pavisam ikdienišķu un pilsētvidē bieži sastopamo arhitektonisko detaļu - logu restes. Šo metālisko pretzagļu struktūru, kas ir ekspozīcijas centrālais references avots, patentējis Džons Veslijs Herberts 1886. gadā. Jāpiebilst, ka logu restes ir klātesošas jau antīkajās kultūrās, savulaik gatavotas no smilšakmens. 

Izstādē redzamie objekti komunicē alegoriskā valodā, tā sakot, caur ziediem vai puķēm un caur burtisku, nepārprotamu ziedo ornamentālismu aicina domāt par mīklainas izteiksmes cēloņiem, aizsardzības veidiem un to izpausmēm. Tiem centrālā vieta atvēlēta Miķeļa Mūrnieka veidotajā gluži kā metāla altārī.