Raidījumā Kur kritiķiem nav vietas aplūkojam divus darbus, kas pievēršanas jauna cilvēka un sabiedrības gaidu mijiedarbei. Fokusā Agates Rīdingeres influenceres sāpju ceļu filmā "Neslīpēts dimants" un viens no pēdējā laika visskaļāk izskanējušajiem darbiem – Lielbritānijas pusaudžu krimināldrāma "Pusaudzība".

Lielas slāpes pēc popularitātes, tīkšķiem un, pats galvenais, uzmanības. 19 gadus vecā Liana ir ambicioza meitene no Francijas provinces, kuras ikdiena paiet, ar iespaidīga izmēra pieaudzētajiem nagiem glaudot telefonu un vairojot savu atpazīstamību. Kad viņa tiek uzaicināta uz realitātes šova provēm, jaunietei paveras ceļš uz slavas debesīm, kuru viņa nebīstas mērot visaugstākajos papēžos.

Pagājušā gada Kannās pirmizrādītā filma ir izskanējusi kā viena no patreiz spožākajām Eiropas kino debijām – aktrises Malu Hebizi atveidotā varone alkas pēc slavas attēlo ar reliģisku pārliecību, caur sevi projicējot sociālekonomisku sabiedrības vērtību attēlu.

Cik veiksmīgi, un vai šī filma izceļas plašajā Eiropas jauniešu filmu klāstā – to apspriežam epizodē.

Tikmēr daudzsēriju mākslas filma "Pusaudzība", šķiet, ir kļuvusi par sarunu tematu teju katrā mājsaimniecībā apkārt zemeslodei. Vienā elpas vilcienā risinātajās epizodēs savijas detektīvstāsts, kamerdrāma un ģimenes drāma, lai no dažādām perspektīvām atklātu, kas var kalpot par vienaudzes slepkavības motīvu 13 gadus vecam zēnam no labvēlīgas ģimenes.

Veidojam paralēles ar filmas veidotāju iepriekšējiem darbiem, apspriežam izmanto kinovalodu un mēģinam uztaustīt "Pusaudzības" atklāto nervu.