Apvidus segmenta auto karaļvalsts – tā auto eksperti vērtē aizvadītajā gadā pirktāko automašīnu statistikas rādītājus. Privātpersonas aizvadītajā gadā reģistrējušas 18 tūkstošus braucamo, un jaunu auto segmentā pirktāko spēkratu pirmo piecinieku dala „Toyota” un „Škoda” marku apvidus mašīnas. Savukārt lietoto auto tirgū arvien dominē BMW, „Volkswagen” un „Audi”.
Ceļu satiksmes drošības direkcijas dati rāda, ka aizadītajā gadā reģistrētas vairāk nekā 3900 jaunu „Toyota” mašīnu, otrajā vietā ar 2350 ir „Škoda”, bet trijnieku noslēdz „Volkswagen” ar vairāk nekā 2000 jaunām mašīnām mūsu tirgū. Salīdzinājums ar iepriekšējo gadu ļauj secināt, ka „Toyota” ar dažādu modeļu auto piedzīvo strauju izplešanos tirgū, arī „Škodas” rādītāji ir kāpjoši, bet „Volkswagen” dati ir līdzīgi pārdošanas rādītājiem pirms gada. Auto asociācijas prezidents Andris Kulbergs skaidrojumu redz izšķirīgā rīcībā pandēmijas laikā un Ukrainas kara sākumā, kad auto tirgus pamatīgi sašķobījās, izejvielu trūkuma dēļ mašīnu cenas mainījās vairākas reizes gadā, bet uz jaunu auto bija ilgi jāgaida.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X