Tuvākajos mēnešos Latvijas sabiedrība saņems lielu daudzumu mērķētu informāciju saistībā ar Covid-19, jo gan Ekonomikas ministrija (EM), gan Valsts kanceleja šim nolūkam plāno tērēt teju pusmiljonu eiro. Ekonomikas ministrijas kampaņa izmaksās 120 tūkstošus eiro un tās nolūks ir stāstīt par drošu iepirkšanos. Savukārt Valsts kanceleja par 330 tūkstošiem eiro iecerējusi vairākas aktivitātes. Pirmā kampaņa līdz Latvijas iedzīvotāju redzeslokam nonāks šī mēneša beigās.

Latvijas Radio uzrunātie eksperti atzīst, ka sabiedrības informēšanas kampaņām ir jābūt, jo dezinformācija un cilvēku bailes, izmisums un dusmas izplatās ātri un nekoordinēti. Tomēr pagaidām iepirkumu procedūras rada bažas par caurspīdīgumu un Reklāmas asociācija asi kritizē Ekonomikas ministriju, ka tā organizē iepirkumu, bet mēģina to pasniegt kā tirgus izpēti.