Vēl ir pāragri runāt par sabiedrisko mediju iziešanas no reklāmas tirgus radīto ietekmi uz komercmedijiem, Latvijas Radio norādīja Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) vadītājs Ivars Āboliņš.

Viņš gan atzina, ka pirmās saņemtās ziņas no komermedijiem apliecinot to, ko prognozēja iepriekš, - komercradio un komerctelevīzijas varētu saņemt aptuveni 15%-20% no tās reklāmas naudas, kas kļūs pieejama reklāmas tirgū, no tā aizejot sabiedriskajiem medijiem. Pārējā nauda aizplūdīs interneta medijiem. Āboliņš teica, ka iziešana no reklāmas tirgus ir liels ieguvums pašiem sabiedriskajiem medijiem un to klausītājiem un skatītājiem – būs vairāk pētniecisko raidījumu, raidījumu bērniem un jauniešiem un daudz cita satura.

Āboliņš uzskata, ka arī turpmāk komercmediju rīcībā varētu nodot sabiedrisko mediju radīto saturu, kas ir vērtīgs un nepieciešams visai sabiedrībai.