Koncertzālē „Latvija” atver gaidīšanas telpu – četrus vakarus notiks performance par pandēmijas laika absurdu kultūrā. Par iedvesmas avotu kļuvusi īru dramaturga, novelista un dzejnieka Semjuela Beketa absurda luga „Gaidot Godo”. Humorpilnā bezcerība, kas caurvij gan Beketa literāro darbu, gan šī brīža ierobežojumus - rīkot klātienes koncertus, rosinājusi ieceri mākslas notikumam koncertzālē „Latvija”, kur no piektdienas vakara līdz pat 15. februārim kafejnīcas telpa pārtaps par vietu gaidīšanas performancei „Nekas nav drošs, kad tevis nav.” Telpu gaidīšanai, turklāt attālināti, iekārtojis scenogrāfs un režisors Reinis Suhanovs sadarbībā ar koncertzāles radošo komandu.

Reinis Suhanovs ir tikko atgriezies no Igaunijas. Tur var notikt kultūras pasākumi, stāsta mākslinieks. Pašam gan tagad nākas ievērot distancēšanos, bet tajā pat laikā attālināti nodarboties ar scenogrāfijas iekārtošu koncertzālē „Latvija” caur attēliem, fotogrāfijām un skicēm. Protams, neparasta un interesanta pieredze - tā mēs meklējam veidu, kā saglabāt radošo garu, saka Reinis Suhanovs.

„Tas ir īsts šīs situācijas un laika idejas risinājums. Uzaicinājums nāca strauji, es tajā brīdī atrados Igaunijā, kur man bija pirmizrāde Tallinas pilsētas teātrī ar skatītājiem. Kā zināms, igauņi skatās ļoti uzmanīgi un reģionos, kur ir mazāka saslimstība, ļauj notikt kultūras aktivitātēm. Tā kā es esmu atgriezies un atrodos pašizolācijas režīmā, no kura drīz atbrīvošos, bet šī jaunā eksistence un būšana šajos apstākļos, kad vairs nevari tā brīvi būt vienu brīdi vienā pilsētā , otrā dienā citā pilsētā un brīvi strādāt, deva ierosmi par šo tēmu runāt,” stāsta Reinis Suhanovs.

Reinis Suhanovs atklāj, ka koncertzāles „Latvija” mākslinieciskais vadītājs Miks Magone rosinājis pievērst uzmanību īru dramaturga, novelista un dzejnieka Semjuela Beketa absurda lugai „Gaidot Godo”.