Lai pacienti Neatliekamo palīdzību neizsauktu nepamatoti, ir jāiegulda skaidrojošajā darbā un arī jārada alternatīvas palīdzības formas, intervijā Latvijas Radio sacīja Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta vadītāja Liene Cipule. Viņa minēja citu valstu piemērus un norādīja, ka arī tas prasa papildu naudu.
Lai atslogotu neatliekamās palīdzības dienestu situācijās, kas nav nepārprotami neatliekamas, kā veiksmīgs risinājums Cipules skatījumā būtu iespēja zvanīt uz konsultatīvo tālruni, kas strādātu visu diennakti. Tā pacientu zvani būtu sadalīti divās plūsmās un Neatliekamā palīdzība nodarbotos ar akūtiem gadījumiem.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X