Covid-19 dēļ Latvijā noteiktie ierobežojumi ietekmēja arī uzņēmumu "Pasažieru vilciens" – tā ieņēmumi un pasažieru skaits kritās aptuveni par trešdaļu, intervijā Latvijas Radio 1 teica "Pasažieru vilciena" valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis.

Viņš norādīja, ka šajā laikā vairāk pasažieru biļetes iegādājās internetā, e-biļešu iegāde pieauga par 50-60%. Patlaban elektroniskajā veidā biļetes iegādājas mazāk nekā puse pasažieru, bet plānots e-biļešu veidu attīstīt un arī atlaides kādu laiku saglabāsies.

Uzņēmuma "Pasažieru vilciens" nākotnes mērķis ir pasažieri apkalpot visā maršruta garumā – no dzīvesvietas līdz galamērķim. Un tas ir cieši saistīts ar "Latvijas dzelzceļa" jauno biznesa modeli, kas paredz sniegt plašāku pakalpojumu spektru.