Dzeršanu veicina arī alkohola reklāma un dažādi mārketinga pasākumi, kas mudina ne tikai vienkārši pirkt, bet arī pirkt vairāk – ņem divus, maksā par vienu u.tml. Pašlaik starp pirmo un otro lasījumu Saeimā atrodas grozījumi Alkoholisko dzērienu aprites likumā, kuros paredzēts aizliegt alkohola cenu un atlaižu reklāmu, kā arī pirkšanu veicinošas aktivitātes, piemēram, degustācijas. Tomēr izmaiņas, lai arī šķietami vērienīgas, ir tikai pavisam neliels pussolītis uz alkohola patēriņa samazināšanas pusi, jo grādīgo dzērienu reklāma pati par sevi netiek aizliegta un arī mārketingam būs atstātas plašas manevra iespējas.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X