Kā pašvaldību deputātu kandidāti mēģina pārliecināt vēlētājus sociālajos medijos? Šoreiz pievēršamies Latgalei – tās divām lielākajām pilsētām – Rēzeknei un Daugavpilij. Lai gan kopumā sociālo mediju kampaņas šajā Latvijas daļā nav tik spilgtas kā, piemēram, Rīgā, tomēr daži politiskie spēki tās virza gana aktīvi.

Sociālie mediji kalpo ne tikai kā informācijas apmaiņas platformas, bet arī kā parocīgs līdzeklis publiskā tēla veidošanai, it īpaši pirms vēlēšanām. Plašsaziņas līdzekļos kandidātus ierobežo formāts un laiks, turpretī sociālajos medijos – ko, kā un kad stāstīt katrs izlemj pats. Lai gan daudzi ar īpaši izstrādātām vai oriģinālām sociālo mediju stratēģijām Latgalē neizceļas, tomēr daži ir redzamāki nekā citi. Šoreiz par pamanāmākajiem „stāstniekiem” divās iedzīvotāju skaita ziņā lielākajās Latgales pilsētās – Rēzeknē un Daugavpilī.