Latvijā ir vairāk kā 500 jaunuzņēmumu, kas ik gadus piesaista desmitiem miljonu eiro vērtas investīcijas. Viens no tiem ir finanšu pakalpojumu salīdzināšanas platforma „Jeff,” kas nepilnu piecu gadu laikā spējis kāpināt apgrozījumu vairāk nekā piecdesmit reižu. Fakts, ka uzņēmums ir strauji augošs nav palicis nepamanīts arī dažādu reitingu veidotājiem.

„Stāsts sākās 2019. gadā. "Jeff" ideja radās no iepriekšējās pieredzes.”

Latvijas finanšu tehnoloģiju jaunuzņēmuma “Jeff” līdzdibinātājs Toms Niparts stāsta, ka pirms tam strādāja finanšu tehnoloģiju nozarē un vairākus gadus dzīvoja Spānijā.

„Man bija iespēja pastrādāt ar daudzām interesantām pasaules vietām – Dienvidaustrumāzijā un nedaudz ar valstīm Latīņamerikā un citviet.”

Šī darba pieredze ļāva Tomam Nipartam iepazīt, salīdzināt un analizēt to, kā citviet darbojas finanšu pakalpojumu nozare un kādi pakalpojumi tajā pietrūkst.

Viņš kopā ar “Jeff” līdzdibibnātāju Reini Teni nolēma veidot savu jaunuzņēmumu un pakalpojumu eksportēt. Toms Niparts stāsta, ka „Jeff” būtībā ir virtuāla vieta, kur klienti satiekas ar finanšu sektora uzņēmumiem. Viņš „Jeff” aplikāciju salīdzina ar daudziem pazīstamo naktsmītņu rezervēšanas platformu booking.com.