Dokumentalū kinu “Daugavpils – iespēju vai nespēju pilsēta?”, kū pyrma diveju nedeļu plotuokai publikai pīduovuoja jaunuo digitaluo marketinga laukā struodojūšuo specialiste Vladislava Romanova, socialajā teiklā youtube jau nūsavārušys vaira nakai 30 tyukstūšys ļaužu. Kai zam kinys, tai cytūs socialajūs teiklūs kinu komentiejuši daudzi cylvāku, i komentarus par tū var skaiteit vairuokūs symtūs. Koč ari leluokuo daļa atsauksmu ir styprynojūšys i iz diskuseju aicynojūšys, daļā vys tik var redzēt naida runu i draudus. Bet pats dorbs runoj par daugovpilīšim, par atsatīkšonu pret karu, par latvyskū i krīviskū redzīņu sadursmi. Šudiņ raidejumā par kinu, latvyskū i krīviskū ūtrajā leluokajā Latvejis piļsātā, kai ari par tū, kai Latgola i Daugovpiļs sevi pozicionej marketinga tiergā, izvaicuosim kinys autori, digitaluo satura marketinga agenturys “New Black” rodūšū direktori, Daugovpilī dzymušū Vladislavu Romanovu.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X