Eiropas Savienības atveseļošanas un noturības mehānisma līdzekļi jeb tautā sauktā „Covid nauda” būs pieejama arī Latvijas medijiem, lai to izmantotu zināšanu apguvei, digitālajai transformācijai un konkurētspējas celšanai. Šie vārdu salikumi izklausās diezgan vispārīgi. Raidījumā Mediju anatomija skaidrojam, kādas tieši iespējas būs Latvijas plašsaziņas līdzekļiem un kāds labums to patērētājiem.
Divu miljonu eiro vērtā projekta atklāšana notiek 17. janvārī un to īstenos „Latvijas mediju nozares kompetenču centrs”, ko savukārt veido trīs institūcijas – Vidzemes augstskola, SIA „Komercizglītības centrs” un Baltijas mediju izcilības centrs.
Par projektu stāsta Komercizglītības centra līdzīpašniece Anna Gruzinska un Baltijas mediju izcilības centra izpilddirektore Gunta Sloga.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X