Eiropas Savienības atveseļošanas un noturības mehānisma līdzekļi jeb tautā sauktā „Covid nauda” būs pieejama arī Latvijas medijiem, lai to izmantotu zināšanu apguvei, digitālajai transformācijai un konkurētspējas celšanai. Šie vārdu salikumi izklausās diezgan vispārīgi. Raidījumā Mediju anatomija skaidrojam, kādas tieši iespējas būs Latvijas plašsaziņas līdzekļiem un kāds labums to patērētājiem.

Divu miljonu eiro vērtā  projekta atklāšana notiek 17. janvārī un to īstenos „Latvijas mediju nozares kompetenču centrs”, ko savukārt veido trīs institūcijas – Vidzemes augstskola, SIA „Komercizglītības centrs” un Baltijas mediju izcilības centrs.

Par projektu stāsta Komercizglītības centra līdzīpašniece Anna Gruzinska un Baltijas mediju izcilības centra izpilddirektore Gunta Sloga.