Latvijas mediju vide vēl joprojām ir nabadzīga ar informāciju un pētījumiem par mūsu valsts ekonomiku un finanšu tematiem. Raidījuma “Mediju anatomija” veidotājām likās svarīgi noskaidrot, kādi tam ir iemesli. 

Jau gadu zem audiovizuālā internetraidījuma “Diena pēc” lietussarga var atrast ekonomikas raidījumu “Mediāna”. To veido un vada komunikāciju eksperts Kristaps Pētersons, kurš ilgus gadus ir strādājis par ekonomikas žurnālistu. 

Kristapam Pētersonam vaicājām, kādi, pēc viņa domām, ir iemesli trūcīgajam ekonomisko raidījumu piedāvājumam. Kristaps uzskata, ka tam ir vairāki iemesli. Pirmais ir sadrumstalotība – pa druskai var atrast labu, analītisku informāciju par ekonomiku dažādos medijos, bet tas ir fragmentāri, neregulāri un nav vienuviet. Otra lieta – par ekonomiku zinošu žurnālistu trūkums medijos. Industrija var piedāvāt daudz labāku atalgojumu nekā mediji un agrāk vai vēlāk labi žurnālisti aiziet strādāt uz uzņēmumiem un nozarēm, par kurām vēl nesen veidoja reportāžas.