Raidījumā Mediju anatomija saruna ar poļu režisori Agņešku Holandu (Agniezska Holland) par to, kā politiķu lēmums ierobežot žurnālistus kļuva par iedvesmu mākslas filmai. Sarunā arī par to, kā (nav) mainījusies žurnālistu un mediju atbildība šodien un pagājušā gadsimta trīsdesmitajos gados vai vēlāk, Vjetnamas kara laikā, kā arī par naida runas plūdiem, kas vērsti pret pašu režisori pēc filmas „Zaļā robeža” nonākšanas kinoteātros.

"Lielākais ienaidnieks mūsdienu žurnālistikā ir ne tikai internets, sociālie mediji un mākslīgais intelekts, bet gan populisms un polarizēšanās," saka poļu režisore Agņeška Holanda.

Viņa uzskata, ka žurnālisti bieži vien ir pārāk slinki, lai cīnītos par piekļuvi patiesībai. Holandas jaunākā filma „Zaļā robeža” īsu brīdi skatāma uz kino ekrāniem Latvijā. Filmas sižets tikpat labi varētu risināties Latvijā. Stāsts sākas uz Baltkrievijas robežas, kuru mēģina šķērsot bēgļu grupa, kas kļuvuši par instrumentiem Putina un Lukašenko hibrīdkarā ar Eiropu.

Iespēja arī noklausīties sarunu angļu valodā:

Kā arī stāstu par filmu "Zaļā robeža":