Mediju anatomijā saruna par reklāmu medijos ar reklāmas aģentūras "Magic" vadošo partneri Andri Rubīnu.

Par reklāmu varētu pat aizmirst tie klausītāji, kas klausās tikai sabiedrisko radio un skatās sabiedrisko televīziju, sabiedriskajos medijos nu jau reklāma vairs nav dzirdama un redzama, bet reklāma ir pamatu pamats komercmediju ieņēmumiem. Turklāt, ja Mediju anatomiju klausies kādā straumēšanas servisā, nemaksājot abonēšanas maksu, tad arī no reklāmas neizbēgt, vārdu sakot – tā ir gandrīz visur. 

Sarunā ar Latvijas reklāmas industrijas smagsvaru Andri Rubīnu par to, kāpēc Latvijā oficiālās statistikas datos lielākā daļa reklāmas tirgus joprojām ir televīzijai, nevis internetam, par to, kādus sociālos medijus lieto Latvijas iedzīvotāji, par reklāmas tirgus izmaiņām pēc Krievijas kanālu slēgšanas Latvijā, par mākslīgā intelekta lomu reklāmu nākotnē, kā arī par Rubīna karjeras lielāko veiksmi un lielāko izgāšanos, veidojot reklāmas kampaņas.