Mediju anatomijā šonedēļ runājam par to, vai un kuros sociālajos medijos jādarbojas tradicionālo mediju satura veidotājiem. Vai radio jābūt "TikTok"? Vai viens un tas pats saturs ir interesants "Facebook" lietotājam, "Instagram" sekotājam un "TikTok" skatītājam? Vai sociālo tīklu sekotāji ir tie paši cilvēki, kas radio klausās mājās un automašīnās?
Studijā Latvijas Radio Multimediju nodaļas vadītāja Justīne Savitska un "European Hit" radio "TikTok" satura veidotāja Alise Munkus.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai Twitter profilu!
Draugiem.lv Facebook Twitter