Oksfordas Universitātes paspārnē strādājošais „Reuters” žurnālistikas pētījumu institūts katru gadu veic pasaulē lielāko pētījumu par cilvēku ziņu lietošanas paradumiem, kā arī mediju darba izmaiņām. Pētījumam gan ir limiti, piemēram, tas neaptver Krievijas un Ķīnas medijus un mazā mediju tirgus dēļ arī netiek veikts Baltijas valstīs, tomēr tas jau kopš 2006. gada pēta tendences un jaunumus mediju vidē visos kontinentos.
Mediju anatomijā saruna ar vienu nopētījuma autoriem un digitālo stratēģi, „Reuters” žurnālistikas pētījumu institūta pētnieku Niku Ņūmanu. Viņš atzīst – ziņām visā pasaulē arvien grūtāk sasniegt cilvēkus.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X