„Havas Media” ir viena no straujāk augošajām globālajām mediju aģentūrām. Tā darbojas vairāk nekā 140 pasaules valstīs un izmanto datus, saturu un inovācijas, lai veidotu jēgpilnu saikni starp cilvēkiem un zīmoliem. Kaspars Ulsts ir reklāmas aģentūras „Havas Media” stratēģiskais direktors. Un vēl Kaspars ir kaislīgs ceļotājs. Viņa sapņu ceļojums esot kaut kas līdzīgs „Skrējienam pēc miljona” - pats plāno, pats meklē izdevīgāko veidu, lai nokļūtu no viena iecerētā punkta uz otru, pats cenšas balansēt starp laiku un naudu. Viņam patīk arī ģimenes ceļojumi. Pēdējā laikā ģimenē aizrāvušies ar ģeopunktu meklēšanu. Kaspars domā, ka ceļošana ir labākais veids, kā iepazīt citas kultūras.

“Ir bijuši tādi mirkļi, kad iekšā viss trīs no saviļņojuma. Es gan neatminos sevi jebkad dzejojam, bet laikam jau šādu sajūtu var pielīdzināt dzejošanai,” stāsta Kaspars Ulsts.