Māra jau no agras bērnības tika mācīta uztvert dabu kā vienu no pašām svarīgākajam dzīves vērtībām. Tas ir arī veidojis viņas skatījumu uz saudzīgu izturēšanos pret apkārtējo vidi. Māra Lieplapa ir ieguvusi izglītību uzņēmējdarbībā Latvijā, Austrijā, Zviedrijā, Somijā un Ķīnā, un ceļā uz savu biznesa ideju, viņai bija svarīgi radīt ko ilgtspējīgu, inovatīvu un pasaulē atzītu.
"PLŪKT" ir premium Ziemeļu augu tējas zīmols, tomēr pāri visam tas ir dzīvesveids, kvalitāte un ilgtspēja. Tējas ir rokām plūktas, tāpēc arī zīmola vārds "PLŪKT" nav nejauši izvēlēts. Angļu valodā vārda „pluck” nozīme ir vākt/ievākt, un fonētiski un nozīmes ziņā līdzīgs šis vārds ir arī zviedru, dāņu un holandiešu valodā. Māra Lieplapa izveidoja zīmolu "PLŪKT" 21 gada vecumā. Viņa ir atzīta par „Gada jauno uzņēmēju” un ir panākusi, ka "PLŪKT" lieto jau 22 pasaules valstīs.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X