Dabasgāzes sistēmas operators AS "Gaso" aicina klientus gāzes skaitītāju rādījumus nodot klientu portālā vai ar īsziņu, informē uzņēmums. 

Ņemot vērā, ka dabasgāzes cenas pieauguma kompensācijas saņemšanai šobrīd nepieciešams iesniegt skaitītāju rādījumus katru mēnesi, rodas pārslodze dabasgāzes sistēmas operatora "Gaso" Klientu apkalpošanas centrā. Uzņēmums aicina dabasgāzes lietotājus izmantot daudz ātrākus un vienkāršākus skaitītāja ziņošanas veidus - "Gaso" klientu portālu "mans.gaso.lv" vai sūtīt īsziņu uz tālruni 155.

Plašāk stāsta "Gaso" Klientu apkalpošanas daļas vadītāja Anda Serģe.

Valsts Sociālās apdrošināšanas aģentūras pārstāve Iveta Daine skaidro, kāds atbalsts tiks sniegts dažādām sabiedrības grupām un kā cilvēki līdzekļus saņems sakarā ar energoresursu cenu pieaugumu.