Dabasgāzes sistēmas operators AS "Gaso" aicina klientus gāzes skaitītāju rādījumus nodot klientu portālā vai ar īsziņu, informē uzņēmums.
Ņemot vērā, ka dabasgāzes cenas pieauguma kompensācijas saņemšanai šobrīd nepieciešams iesniegt skaitītāju rādījumus katru mēnesi, rodas pārslodze dabasgāzes sistēmas operatora "Gaso" Klientu apkalpošanas centrā. Uzņēmums aicina dabasgāzes lietotājus izmantot daudz ātrākus un vienkāršākus skaitītāja ziņošanas veidus - "Gaso" klientu portālu "mans.gaso.lv" vai sūtīt īsziņu uz tālruni 155.
Plašāk stāsta "Gaso" Klientu apkalpošanas daļas vadītāja Anda Serģe.
Valsts Sociālās apdrošināšanas aģentūras pārstāve Iveta Daine skaidro, kāds atbalsts tiks sniegts dažādām sabiedrības grupām un kā cilvēki līdzekļus saņems sakarā ar energoresursu cenu pieaugumu.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X