Kultūras ministrijas (KM) medijpratības kampaņa "Zini, kā neuzķerties!" viena mēneša laikā sasniegusi teju 895 000 unikālo lietotāju un ieguvusi 129 000 klikšķu, informē KM sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Lita Kokale.

Reklāmas aģentūras "McCann Rīga" organizētās medijpratības kampaņas laika periodā no 2020.gada 18.decembra līdz šī gada 18.janvārim sociālajā tīklā "Facebook" tika izvietoti tendenciozi virsraksti, piemēram, "Balvu novadā suns vinnējis loterijā 10 000 eiro!" un citi, kas sasniedza vismaz 355 604 unikālo platformas lietotāju.

Kāpēc tika rīkota šāda kampaņa, skaidro Kultūras ministrijas valsts sekretāres vietniece Selga Laizāne.

Kampaņu vērtē Rīgas Stradiņa universitātes profesore, Komunikācijas fakultātes dekāne Anda Rožukalne.