Jaunākie "Mastercard" un Finanšu nozares asociācijas pētījuma dati liecina, ka gandrīz 80% Latvijas iedzīvotāju ir būtiski, ka uzņēmumu preces un pakalpojumus var iegādāties tiešsaistē.

Turklāt, salīdzinot ar iepriekš veiktajām aptaujām, ir būtiski pieaudzis to iedzīvotāju skaits, kuri internetā iepērkas vairākas reizes mēnesī. Ja 2020.gadā to darīja vēl tikai katrs piektais iedzīvotājs, tad 2022.gadā tiešsaistē pirkumus veic jau katrs trešais. Aptauja veikta informatīvās kampaņas #viedpircējs ietvaros, kas Latvijā tiek īstenota šī gada aprīlī un maijā.

Plašāk stāsta "Industra bank" e-komercijas attīstības vadītājs Mārtiņš Bergmanis un SEB drošības pārvaldes vadītājs Mārcis Pelcis.