Rīgas investīciju un tūrisma aģentūra ("Live Riga") un lidsabiedrība "airBaltic" uzsākušas plašu Rīgas kā brīvdienu ceļojuma galamērķa reklāmas kampaņu Vācijā, Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā un Dānijā.

Kopumā kampaņai minētajās valstīs atvēlēti 120 000 eiro. Tās mērķis esot aicināt izmantot tiešos avio lidojumus uz Rīgu un pavadīt šeit garās brīvdienas vasarā.

Reklāmas kampaņa norisināsies vismaz sešas nedēļas dažādās sociālo mediju un ceļošanas interneta platformās. Ieteikumi ceļotājiem apkopoti ceļvedī "72 stundas Rīgā", kurā ietverti ieteikumi gan kultūras un mākslas baudīšanai, gan gastronomiskiem piedzīvojumiem un aktīvai atpūtai.

Par kampaņu stāsta Rīgas investīciju un tūrisma aģentūras Tūrisma pārvaldes vadītāja Ieva Lasmane.

Situāciju nozarē raksturo Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas izpilddirektore Santa Graikste.