Raidījumā Pievienotā vērtība runājam par atbildīgu tirgošanos, kas nekaitē videi un sabiedrībai, un par kādu biržas uzņēmumu, kura bizness ir aizdevumu platformas uzturēšana. 

Jau daudzreiz esam runājuši, ka, pateicoties Covid, pēdējos gados straujš digitalizācijas spēriens bijis praktiski visās dzīves jomās un arī iepirkšanās internetā no jauno un drosmīgo lauciņa kļuva par ikdienu. Un pat kovidam aiziejot otrā plānā, šis tas no šīm tendencēm paliks.

Bet arī tiešsaistē ne viss zaļi nokrāsotais ir videi un sabiedrībai kopumā draudzīgs. Klasiski uzmanību pievērš pašam produktam, iepakojumam un piegādei. Pašam produktam uzmanību pievērš daudzi patērētāji, savukārt piegādes ķēdes parasti rada galvassāpes tirgotājiem.