Raidījumā Pievienotā vērtība interesējamies par diviem uzņēmumiem, kas ar obligāciju emisiju cer piesaistīt tieši individuālos investorus, ne tikai lielos fondus. Tie ir lietotu auto tirgotājs „Longo” un lauksaimniecības kooperatīvs „Latraps”. Pie viena interesējamies arī par šo uzņēmumu attīstības plāniem.

Šī gada nogale Latvijas kapitāla tirgū ar daudzām interesantām norisēm, piemēram, vēl turpinās parakstīšanās uz „Kalve coffe” akcijām sākotnējā piedāvājumā. Uzņēmums plāno publiskajā tirgū piedāvāt ap 20 % uzņēmuma akciju. Redzēsim, kā viņiem veiksies un cik liela būs investoru interese. Katrā ziņā, ja nevarat saprast – jā vai nē, ir pieejami arī informatīvie vebināri, kur var uzzināt dažādas detaļas, piemēram, ka vismaz pirmos divus gadus visa uzņēmuma peļņa tiks ieguldīta izaugsmē un par dividenžu politiku „Kalve” domās tikai pēc tam. 

Obligāciju pusē ir arī divi piedāvājumi, kuriem abiem ir interesanta kopīga iezīme – tie, šķiet,  veidoti, domājot par investoriem – privātpersonām, kuriem nav desmiti vai simti tūkstoši brīvu līdzekļu, ko ieguldīt. Lietotu auto tirgotājs „Longo” obligāciju nominālvērtību noteicis 100 eiro, bet lauksaimniecības kooperatīvs „Latraps” – 1000 eiro.