Kamēr visapkārt  ir balts, pūkains un sniegots, raidījumā Pievienotā vērtība galvenie uzsvari būs zaļo krāsu. Skaidrojam, kā praktiski Latvijas uzņēmumi jau ievieš zemas emisijas risinājumus un kā plāno iekļauties Eiropas Zaļajā kursā.

Interesējamies arī par grūti atbildamo jautājumu, bet visai pamatoto satraukumu šai kontekstā, cik tāds zaļais kurss maksās un vai nepasliktinās dzīves kvalitāti tiem, kas to nevar atļauties, tas ir sabiedrības nabadzīgākajai daļai. 

Vēl ar investora acīm vērtējam uzņēmumu, kurš ir gan ilgtspējīgs, gan zaļš - Lietuvas biržā kotēto bioloģiskās pārtikas ražotāju „AUGA group”. Iet līdzi modei un būt pēc iespējas dabai draudzīgākam ir viens, bet jautājums, kas interesē tos, kuri apsver šī uzņēmuma akciju iegādi, vai ar to var arī ilgtspējīgi nopelnīt?